Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av kim sundström - 30 oktober 2009 15:28

Ja igår for ja upp till olle å kika hur han å grabbarna bor, å de var ju faktiskt över förväntningar de var stort å fräscht, riktigt trivsamt =)

 

    

 

sen var de ju mitt uppfinnande av nytt sinnestillstånd... jag kallar de

PENGA-FÖRTVIVLAN!

de uppkommer då man vet att man MÅSTE göra av med pengar som man i princip inte har.........

De kan framkallas tex av ett VETRINÄR BESÖK.

Som de blev för mej idag =(

Min hund Choozan hade ju en misstänkt infektion i munnen å ja de hade hon hon måste sövas å kanske dra en eller flera tänder. De skulle kosta mellan 3500-5000 kr!!!!! jag hade samlat på mej 2700 å tänkte att de skulle räcka å bli över men ne då.....  ba undersökningen kostade 520kr

Men positivt va ju att vetrinärn tyckte att hon va mycket bra i hullet nu gemfört med förra besöket. nu väger hon 22,5 förr vägde hon 27 å att om hon hade vägt de nu när hon ska sövas hade de behövt mer sömnmedel¨å då hade de kunnat kosta 1000kr till.. så de var ju bra.

  

 

Fick ett stort grisöra av vetrinärn så Chooz var nöjd =)

  

så den 18 ska vi tillbaka å fixa problemet om jag nu har fixat pengar till dess... Men ska ringa å gråta till min pappa lite så kanske han vill sponsra mej lite...

Sen blir de tandborstning 1gång om dan, resten av mitt hundliv  så skulle man kunna undvika dess groteska utgifter.

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards