Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Linda är borta.

Av kim sundström - 3 juni 2011 18:34

Ja nu sitter jag hemma hos Linda men Linda själv har jag inte sett skymten av. Hm, de är bara hennes övergivna hund här. Men man får ju göra de bästa av de hela så jag tänkte ta över hennes liv. Huset stallet, hästarna å jobb å hund. Hennes bil vill ja dock inte ha, så den ska jag gräva ner. Men va kul då ska jag fara och tävla med Brajan imorn! Fan nu hör ja en bil, bara hon inte kommer nu då , jo se på fan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 2 augusti 2011 08:50

Myser, de är ett bra ord att beskriva livet just nu:) Magda är bortrest en vecka och medans har jag bosatt mig på hennes gård, och myser med hästar, hundar, katter och ett par pratglada undelater:) igår låg jag på studsmattan i solen och läste en bok...

Av kim sundström - 28 juli 2011 22:48

Ja då var juli snart över, ja vet inte vart dagarna tar vägen de går undan. Jag har upptäckt att ja går lite runt i ett ekorrhjul nästan fast ett roligt sådant:) alla dagar börjar med att ge hundarna frukost sen mig själv. Sen går vi på promenad å så...

Av kim sundström - 2 juli 2011 23:54


Ja nu är de helg och den var välbehövd=) Och tänka sig att man tackade nej till party i helgen=) ist är jag djurvakt åt magda och chafför åt ett gäng 40+ riktigt trevligt, då de behåller vettet mycket bättre än 30- haha! Så nu fullständigt njuter jag...

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards