Alla inlägg under maj 2011

Av kim sundström - 29 maj 2011 23:16

Nu är man hemma igen efter en trevlig helg i Vilhelmina. De e skönt att komma hemifrån ibland, men sen är de skönt att komma hem igen. Och hundarna, dessa underbara själar är jag beroende av. Men nu är vi återförenade igen:-)Imorn blir det agility, tisdag jobb, onsdag skola. Torsdag tydligen ledig. Fredag skola och sen solle. Och så klart blir de stallet och motionera Minna och Donna:-)Nästa helg blir de solle och fotografera Linda på tävlingsdebuten på Maja. De blir spännade!

Av kim sundström - 24 maj 2011 23:24

Nu vill jag att skolan tar slut. Och jobba klart sommar jobbet och få ett fast jobb så man kan starta livet. Nu ska jag snart flytta hem igen och det känns ju som ett jävla bakslag i att skaffa ett eget liv... Blä. Usch mår inte alls bra av att inte veta hur framtiden kan komma att se ut. Men imorn är de agility kurs igen iaf, de ser jag fram emot. Och sen blir de Vilhelmina med Marina på fredag det ser jag väldigt fram emot. Hör ni att de finns nå jobb efter vecka 31 får ni gärna höra av er.

=)

Av kim sundström - 16 maj 2011 21:04

Hihi, var och red idag efter ett litet uppehåll, å så klart så bjuder pållarna på action från första stund, kom så där 10m sen var jag av, -Välkommen till cirkus Rännsjön, som Magda sa, hihi men sen var de bara mysipysi.    Idag var vi ledig härligt härligt, å så är man ju de imorn oxå=) nu ska vovvarna och jag ut och repetera lite agility, så vi får visa lite flyt på kursen imorn=)Och de ser ut att bli bra väder imorn, och de hoppas vi på, då ska jag ut på lill Donna och ta lite premiär på stigar som de har vart för mycket snö på i vinter=)

Sen ska jag nog till Vilhelmina helgen den 27 med Marina om hundvakten kan då=) Hoppas hoppas!

Av kim sundström - 11 maj 2011 21:31

Moahaha! Hur va de med den där vågen, de kom idag iaf och allt väde till de roliga.

Har ju vart sugen på att gå med i en klubb för att träna med andra igen, har ju saknat de sen Nordvik. Så idag åkte jag till hundklubben för att hälsa på, å fy fan va kul att träffa hund folk och folk som vill träna.

Förs när jag bestämde igår för att åka dit var jag full av förväntan, sen när jag kom hem och vänta på att åka dit var ja as taggad och nu är jag hemma igen och håller på att hoppa ur brallerna av glädje, så jävla kul!!!!!

Så nu ska jag ragga lite pengar så jag kan gå med i agility kursen som vi prova på idag, och hundarna var sååå duktiga, väldigt mycket för Gissas hjärna men hon va as taggad, Atlas var lite coolare men han tyckte de var jätte kul han med=) På fredag ska vi dit igen och träna själva,

Sen vill jag gå med i en lydnads kurs oxå.



Av kim sundström - 10 maj 2011 22:25

Gud hör du mig, hör min klagan...

För nu e ja less.... MEN då ser man på den här videon http://www.youtube.com/watch?v=NqV3clvlC4Q&feature=related

Och tänker på tjejen i BL säsong 8 som miste sina två barn och make i en bilolycka, så fattar man att de e inte så illa.

Men tror man att sina problem är hela världens problem, så gör man som jag och är less.


Jag har ju en jävla dålig känsla angående att jag är rädd att bli arbetslös, så idag började jag sjunga en liten sång om de, typ så här gick den =)


Jag går hemma och fiker (fikar) tittar på repriser,

städar och donar möblerar om,

va ska jag göra, ta hunden i öra,

tar en promenad som efter en timme är klar,


Jag är arbetlös, söker ett jobb men det går rätt tröööögt.

vill något vettigt göra,

å hunden vill jag slutar drar den i öra.


Snart slår klockan halv fem

och vännerna kommer hem

skriver och ringer

ska vi något hitta på?

men de är för trötta då

Sen på lördag kväll, går alla ut

men jag sitter hemma

för bidraget är sluuuuuuut.


Så vill jag inte att de blir.

"Vad vi än gör, så är det som att skriva i sanden på stranden,

rätt som det är kommer det en våg och allt försvinner."

 


Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards