Alla inlägg under juni 2011

Av kim sundström - 14 juni 2011 20:47

Ja   jag var dum nog och laddade upp Belgien/Bryssel bilderna här vilket jag borde gjort på Fb ist, men nu hamna dom  här.

                SPECIAL SLAVAR OCH FRANSKA KUSINER SERVERAS    SÅÅÅ GODA DRICKOR     MARIA,ROSEN, JONNA, JENS I BRYSSEL  

ÅKTE SIGHTSEEN BUSS                  

    MYCKET STOD PÅ BÅDA DE TVÅ SPRÅKEN DE SNACKA DÄR, KOMMER INTE IHÅG VAD DE VA.          DOM TOTALT ÄLSKAR KULLER STEN DÄR DE VA ÖVERALLT!     KULLERSTEN HELA SKITEN     POLISERNA HADE LIIITE REJÄLARE VAPEN EN DE I SVERIGE    K  

KONSTIG BYGGNAD SOM DE KLÄTTRA LITE FOLK PÅ (orkade inte vända på bilderna)      100% TURISTER HAHA

PIZZA VARJE DEG  

    THE GÄNG     KILLARNAS TÅLUDD I DUSCHEN   YEAH!  

PER-ARNA I SINA CHEAPMONDAY JEANS VET INTE HUR DE STAVAS 

  PORR HISSEN PÅ HOTELLET        PIZZA   ANTON KONSTAREA ATT LJUSDAL LIGGER DÄRÅT   SEXY BABE   Å DOM SKRATTA Å DOM SKRATTA....   FRÅGA MIG INTE VAD SOM HÄNDE HÄR      MOT HOLLAND OCH ZWOLLE     JENS POSAR I AMSTERDAM   LANDAT I SVERIGE IGEN

Av kim sundström - 3 juni 2011 18:34

Ja nu sitter jag hemma hos Linda men Linda själv har jag inte sett skymten av. Hm, de är bara hennes övergivna hund här. Men man får ju göra de bästa av de hela så jag tänkte ta över hennes liv. Huset stallet, hästarna å jobb å hund. Hennes bil vill ja dock inte ha, så den ska jag gräva ner. Men va kul då ska jag fara och tävla med Brajan imorn! Fan nu hör ja en bil, bara hon inte kommer nu då , jo se på fan.

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards