Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Myser

Av kim sundström - 2 augusti 2011 08:50

Myser, de är ett bra ord att beskriva livet just nu:) Magda är bortrest en vecka och medans har jag bosatt mig på hennes gård, och myser med hästar, hundar, katter och ett par pratglada undelater:) igår låg jag på studsmattan i solen och läste en bok sen tog jag en kopp kaffe och satt i hagen med världens socialaste häst och gosade med henne, sen motionerade jag de 4 hundarna och Gissa och Splitt fick busa ett tag, så tänkte jag aktivera dem med lite sök, de verkade alla uppskatta utom Chris som mest ba tittade på mig som om jag inte var klok haha! Idag ska jag se om Minna är med på lite markarbete, och om jag hinner ska jag ta en tur på Jacob :) Och så kul som de var att vakna imorse för att åka till jobbet har de inte vart på länge, så kul att kliva upp och dona med djuren, sen sitta ute och äta frukost i solen:):) längtar till jobbet är klart för idag så jag kan åka hem och börja dona:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 28 juli 2011 22:48

Ja då var juli snart över, ja vet inte vart dagarna tar vägen de går undan. Jag har upptäckt att ja går lite runt i ett ekorrhjul nästan fast ett roligt sådant:) alla dagar börjar med att ge hundarna frukost sen mig själv. Sen går vi på promenad å så...

Av kim sundström - 2 juli 2011 23:54


Ja nu är de helg och den var välbehövd=) Och tänka sig att man tackade nej till party i helgen=) ist är jag djurvakt åt magda och chafför åt ett gäng 40+ riktigt trevligt, då de behåller vettet mycket bättre än 30- haha! Så nu fullständigt njuter jag...

Av kim sundström - 14 juni 2011 20:47

Ja   jag var dum nog och laddade upp Belgien/Bryssel bilderna här vilket jag borde gjort på Fb ist, men nu hamna dom  här.                 SPECIAL SLAVAR OCH FRANSKA KUSINER SERVERAS    SÅÅÅ GODA DRICKOR     MARIA,ROSEN, JONNA, JENS I BRYSS...

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards