Alla inlägg under september 2009

Av kim sundström - 24 september 2009 19:23

ja de e ju ba sex veckor sen jag skrev..

 21/8

andra dan i skolan försov mej haha

på kvällen var de  grillning  med Marina Marre å Johan jävligt kul + lite kraschning av avgas systeme..=P (bilder kommer att läggas ut på facebook )så fick binda upp skiten me v som fann te hand så vi kunde köra hem till johan så fick han svetsa ihop skiten mitt i natten hahaha =P


 24-8

körde lastbil för faörsta gången i m itt liv =) kul kul läran gick igenom vad man absolut inte fick göra i klassrummet gav oss en handbok å nycklar sen sa han ja då e de ba att gå ut å starta å köra sen såg vi inte han förns han kom å¨sa att de var lunch haha trodde ju att de skulle sitta som hökar brevid en å förklara allt men de  lite som på nordvik PBL vettni hahah sköna lärare iaf


27/8

köpte vi hus här i bergsjö

men flytt ar nog inte dit förns till våren. om ja känner d ehär folke rätt


28/8

for te helgum ¨å fesssssssssst hahah blev mosad i en dörr (bild på facebook)


29/8

surströmmingsfest på gläntan jag var chafför me trktor å vagn =D


31/8

olle börja plugga i svall


2/9

linus fyllde 17 skolka å sov länge for till Delsbo me olle å chooz å åt frukost


12/9

Började greja med Toras mammas halvblod Kenshi  skit trevlig pålle =)


16/9

Jossan från min förra klass hälsa på transport för att se om hon ville byta dit .. å de ville hon! =) (så nu lever vi rövare tillsammans hela dagarna)


17/9

börja läsa matte b


19/9

utgång med tjejerna =)


21/9

jossan börja i  min klass =)


23/9

red Kenshi första gången =) gick bra


24/9 luffa via tåg/buss i hälsingland me jossan =P


ja d  var väl d som hänt sen sist=) igår då hade jag kört mark arbete med Kenshi 7  gånger å nu var de dags att sitta upp ja var jätte laddad =) han är ju inriden men väldigt grön å inte riden på ett bra tag,  de var nära en avfallning en gång men de var inte hans tanke med de hela å de gick bara bra =)


på måndag utrymmer jag de här dår huset å drar till hudik =) står inte ut här längre... få se hur de går... blir nog drygt då jag ändå måste fara hit varje deg å gå ut me chooz... men de blirt nog bäst så .. annars faller jag ihop.


Solle imorn ! längtar som fan =)






Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards