Alla inlägg under februari 2010

Av kim sundström - 15 februari 2010 21:13

       Ja jag har ju haft en fin älgvarnare i mitt baksäte i helgen. När den upptäcker att Big Bambi dansar runt framför huven så sjuder ett dödsångest skrik som låter.Älg !Älg! Fitta! ÄLLLG! Varnarn heter Linda Öhman och är mycket lätt använd och jag rekommenderar den ordentligt till skogs körnade människor =)

 

Big Bambi klara sej med ett spagat, å vi utan kvällsmat.

 

Ja vad har vi att säga om livet. Vardagarna  på skolan rullar väl i ca 50 Km/h (Förutom när jag får ut å köra     )Kvällarna i 90 km/h , helgerna i 140 km =)

 

Ja man e ju singel a,   De är väl koavföring de a, Men bättre än att man föddes på Haiti eller med nå handikapp,  eller ha en pappa som våldtar mamma varje dag.   Men som Anita Lindblom skulle ha sagt, Sånt e livet, så mycket falskhet bor det här.  

 

Ja jag orkar inte me nå bilder nu de tar sån jääääääääävla tid, å drygt är det.

De ska bli... nångång har en fullproppad kamera med massa underbara bilder å alla ska ut... 305 st.

 

Ja vad händer mer, ljusare dagar, helt underbart väder =) Satt å avnjöt frukosten i hästhagen med favvo tjejerna Mli och Linda igår . Sen fick jag prova och rida Allan, Lindas nya.

Han är väldigt stor och det var som att rida på en älg. Helt underbar häst, vi va ute och busa i djupsnön i underbart väder, så jävla härligt. Och börna upp för berget i full galopp, på en sån stadig och säker häst, ja ba njöt, hade kunnat sitta där i flera mil.

 Söpe som nå yberdjur har vi gjort  a, ätit gott, skrattat å flamsat som små flickor, förundrats över världen, och njutit av den.   

I´m coming nästa helg! Då blir de Junsele!

 

Ja just det, det har inte nämnt, min nya kärlek.  En härlig dam, eller ja en diva på fem år. Minna. ett paket med dynamit och vilja,. Så jävla härlig, hon lär mej något nytt varje dag och vi lär känna varandra mer och mer. Den här damen ska man inte ta för givet, man får göra lite affärer med henne.  Men jag e kär och vi ska nog bli bra vänner, de e väl ba de att hon e så jävla smart hästen. Mycket hjärna,   

Ska till Marina och Minna  imorn, längtar. Förutom att alla är så roliga och positiva hos Marina så brukar man få gosaker efter ridningen, hihi.

 

Nä jag hann inte mer en fjärde del av va jag vill skriva men sägen ser mjuk ut.  

Fläta vilket skägg ni vill, å jag det jag vill. Sov Gott.

 

P.s Linda, låten va skit enkel och det finns många enklare alternativ till Bm och F#m  oxå kör hårt! Så kör vi på fredag.

D                G
Who says I can’t get stoned,
Em                                    A
Turn off the lights and the telephone?
Bm          E
Me in my house alone –
G                A            D
Who says I can’t get stoned?

Who says I can’t be free
From all of the things that I used to be?
Rewrite my history –
Who says I can’t be free?

D               G     D                           A
It’s been a long night in New York City;
A                G     D                     A
It’s been a long night in Baton Rouge.
G            D                 F#m               Bm
I don’t remember you looking any better,
Bm  E                                           A
But then again I don’t remember you…

Who says I can’t get stoned,
Call up a girl that I used to know?
Fake love for an hour or so –
Who says I can’t get stoned?

Who says I can’t take time,
Meet all the girls in the county line?
Wait on fate to send a sign –
Who says I can’t take time?

It’s been a long night in New York City;
It’s been a long night in Austin too.
I don’t remember you looking any better,
But then again I don’t remember you…

INSTRUMENTAL

Who says I can’t get stoned,
Plan a trip to Japan alone?
Doesn’t matter if I even go –
Who says I can’t get stoned?

It’s been a long night in New York City;
It’s been a long time since twenty-two.
I don’t remember you looking any better,
But then again I don’t remember, don’t remember you…

        

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards