Alla inlägg under juli 2009

Av kim sundström - 17 juli 2009 22:26

 ja denna dag var de tänkt att elin skulle komma ner med matfors borna till hudik så vi kunde crusa lite ,, men så på fredag rimger elin å säger - vi har ändrat oss vi tänker åke till åsele ist. ska du me så kom nu!

så jag åkte upp i min rääääcer för att förena oss i samma bil i matfors =)


De blev en jätte trevlig helg skit kul faktiskt =) tyvärr så hade jag inte kameran med mej =/ ja jusst! såg en tjej suga av en kille inför massa folk som knäppte kort å filma haha måste ba nämnat.... =P

Av kim sundström - 13 juli 2009 20:52

Denna vackra dag jobba jag men bara till 14 som alltid annars så de fanns mycket mer att göra av dagen =) Å de gjorde jag genom att vi blev bjudna på mat hos Olas bror så jag Olle Mamma Alva Linus Ola, å Chooz for dit å fläska oss å gott var de =)


Sen drog olle me mej ut å fiska på en ö,  med hans tok kompisar. Allt va me, grill, kol, tändvätska, tidning, marinerat kött å korv å götta... men självklart hade vi inte allt me haha nämligen nått att tända grillen me . Så efter att lekt mythbusters på alla stenålders försök att få upp eld åkte vi över till en sommarstuga vi sjön å tiggde tändstickor, så fick vi mat till slut =)


Mycke tok fick man höra, så mycke skratt bjöds de på a =)

Av kim sundström - 11 juli 2009 20:16

Anlei fyllde 20 å ställde till med fest för att sedan dra in på krogen utspökad i godis underkläder (klar favorit =))

Av kim sundström - 8 juli 2009 19:54

Ja!

Denna dag var första gången jag å Bella följde med Linda på hennes jobb med kossorna, å gud vilket bra intryck jag fick! Helt underbart, lätt att de e nått jag skulle kunna hålla på med. Jag skulle inte vilja va ensam om att sköta de hela, men avbytare iaf, värsta drömm jobbe, efter vetrinär då. =)


Sen på kvällen bjöd Emma E till fest=) De badades i tunna, spela kubb, å skuta lite båge .. ja sen blev de till att leka lite bordslekar Å SEN! sen blev de till att uppleva den inom sexualitet den värsta sanning å konka jag vart med om! Ja nå mer sexuellt kaos har jag nog aldrig beskådat med egna ögon hahah men grymt kul =D

Av kim sundström - 4 juli 2009 18:40

Jag Linda Bella Mli å Rickhard for till backe å dansa loss till Highlights =) å planka in å bada å simma jätte långt gjorde Mli å Linda, grymt roligt . å Lyckades få ta ett kort med sångaren medans han gick omkring på dansgolvet å sjöng =D


Å rickhard fick ett plastit ragg som var för stor för att följa med in i bilen så henne fick vi lämmna i ramsele =P


Sen avsluta vi kvällen hos Henke å reta upp hans granne nå så fruktansvärt av misstag för vi visste inte helt i vilket hus Henke bodde i så rickhard gick in i fel hus å hojta å busa kl 04.10 på morron.... haha (fast då skratta vi inte)

Av kim sundström - 3 juli 2009 18:27

haha fan va lyckat

a  linda flytta in i sin lilla stuga å pang bom vilken jävla fest de blev ! haha

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards