Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av kim sundström - 3 oktober 2009 21:46

här sitter jag hemma å väntar på att folk ska ringa å bli hämtade från fester.. Ja de e faktiskt så nu att ja e e så totalt less på va allt med att "gå ut" innebär.  (festa å supa i nån trång sal med så hög musik att de inte går att ha ett normalt samtal me folk å ett sånt jävla utseendes krav så jag ta me fan vill ba spy på skiten) Så här sitter jag å saknar Linda å Mlis å resten av helgum å fester..

 nästa helg blir de iaf korv tiggning på marknan me linda å mli får vi nog me oss a =)


På måndag ska Fredrick fixa min gittar! Hurra! som har vart ur kurs i 2 månader!


de e  ett sånt oväder nu å de ska nog fortsätta över natten lät de som, så jag ska fara å lägga på donna lite regn kläder hon e lite dålig på att använda vindskyddet nu när hon står avskild från de andra hästarna på betet. då står hon bara vid staketet  närmast dom, stackarn.. Men snart finns de inge bete å då får hon gå med dom =)

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards