Alla inlägg under juli 2011

Av kim sundström - 28 juli 2011 22:48

Ja då var juli snart över, ja vet inte vart dagarna tar vägen de går undan. Jag har upptäckt att ja går lite runt i ett ekorrhjul nästan fast ett roligt sådant:) alla dagar börjar med att ge hundarna frukost sen mig själv. Sen går vi på promenad å så plocka ihop lite å fara till jobbet, efter de, middag till hundarna rasta dom lite och så iväg till stallet efter de blir de kvällspromenad med hundarna sen kasta sig i säng. Så börjar allt om:) nån dag som man inte rider blir de foto lr sitta å mys fiska lite:) å förra veckan dog Donna, vet inte varför, hon låg ba ca 4m utanför hagen inte ett sår på sig. Men orkar inte grubbla i de nu. Hon var iaf pigg och fräsch in i de sista, de är ju bättre än att man ser att de börjar tappa gnistan. Och de löste iaf mina funderingar om vart jag skulle begrava Choozan, nu vilar de brevid varann:)Jobba går bara bra, vi är ett bra gäng å man hinner inte va där många minuter förns tokpratet får en på bra humör, ba skit att de ba är nästa vecka kvar sen måste ja hitta nå annat.Att bo hemma hos mamma funkar inte, skulle vilja fly till pappa medans man söker jobb, men vill inte lämna hästarna. Nästa vecka far Magda å co. bort och jag får bo på hennes gård :) ska bli så skönt:)Vovvarna är galna som vanligt:) jag har just bäddat sängen och nu gör Gissa slut finischen, blir mycket vackert.....Dom är så jävla härliga å underbara, dom om nått är verkligen värd de bästa. Å så jävla goa, Gissa är som en liten action hjälte taggad och redo till 100% varje sekund och Atlas han är ba sååååå jävla glad heeeeela tiden, vad man än gör så är de de roligaste som finns. Han e så härlig då han ibland är så glad att han studsar mer uppåt än va han tar sig fram:) Å igår va jag ut med Jacob, Marinas underbara häst, vi hade sååå roligt jag var som 14 på nytt först bralla vi av oss å lekte vildar sen lite seriösare ridning och sen hade vi de bara skit härligt:) jag va så lycklig, å har en satans tränings värk idag:)Imorn bär de av till solle och kördagar i Helgum de blir säkert skoj som vanligt, hoppas på lika bra väder som förra året:)

Av kim sundström - 2 juli 2011 23:54

Ja nu är de helg och den var välbehövd=) Och tänka sig att man tackade nej till party i helgen=) ist är jag djurvakt åt magda och chafför åt ett gäng 40+ riktigt trevligt, då de behåller vettet mycket bättre än 30- haha! Så nu fullständigt njuter jag över att känna att jag har tid, tid att göra massa man vill hinna med på veckorna, de har blivit några timmar med djuren och några med kameran en till datorn, några till gitarren som nu bara har 4 strängar, och en del städning, Å så tyckte de jag var chafför åt att jag kunde hänga med in på området och öltältet men jag har glömt körkortet på jobbet och tro inte att vakten släppe in mig dit haha så jag fick åka hem, så nu sitter  jag å vämtar på att de ska vilja bli häntade, man ska va glad att man ser ung ut så länge de bara går =)

Så på måndag blir de jobb igen och då får jag tillbaka min tele=) Så slipper jag den här klamydiasmittade dumburken haha. nä nu ska jag stoppa i mig lite tacos =)    

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards