Alla inlägg under mars 2011

Av kim sundström - 31 mars 2011 22:41

  

Ja har ja inge vettigt för mig då är jag duktig på att tycka synd om mig själv när när de igentligen handlar bara om att jag måste faktiskt ta fingrarna ur röven för  att förbättra situationen,  Men nån sådan insikt har jag ingen lust att inta de ju lättare att sitta här och oja sig ..... Nu till min klagan,

JAG HAR ONT I HUVUDET!

I tre dar har jag vaknat och haft spänningshuvudvärk, och två nätter  gått och lagt mig med de, men nu har j tagit en ipren =) Meeeen, jag vet att jag borde använda musklerna mer och sova i en hårdare säng ist. och använda glasögonen.... och bla bla bla meeen jag e för lat. lat lat blat. jag e jätte lat =)


Imorn är de prov på kranbil vilket jag hoppas går bra. Sen ska jag RIDAAAAAA! Magda jobba as dåliga tider i veckan så har bara ridit  Minna i måndas, och sen bara skrittat med  Donna då. Men imorn ska de ridas ! =) Och ihelgen oxå hoppas jag. Blir nog inge solle och fira Linda då jag behöver mina 126 kr till holland resan,  =P Hoppas de har mc donalds där så jag kan köpa nå billigt .... Men fader kanske vill sponsra med en respeng, vem vet =) han är ju världens snällaste så det skulle inte förvåna mig =)

Fick lägga in gamla bilder då virusen på dartorn idag hade bestämt sig att jag inte fick lägga upp nå nya...

Jennys fina pållar =) 

Av kim sundström - 29 mars 2011 15:32

                           Ja de tog ba nå dagar innan jag lärde mig ändra filformat så jag kunde lägga ut de men nu är de här iaf


                       

                            Hihi gjorde en liten kärleks film med Gissa och Atlas
                    
 

Av kim sundström - 12 mars 2011 22:00

Najs bajs, nu byter ja tillbaka till den här bloggen igen. Gillade den andra skrarp pga att att kunna ladda upp obegränsat och snabbt med bilder. Vi får se om jag står ut med den här bloggen det som är bra här är att det är lätt för folk att kommentera, de var det inte på förra och de va inge kul.

Men som sagt är begränsad till 60 bilder i månaden här så jag får se om jag står ut.

Ja idag har det vart helt fantasktiskt väder och de firades med en ridtur och bus med vovvarna, ikväll sitter ja ba hemma och väntar på nästa gång dagljuset stiger så man kan gå ut igen.

Sånt som hänt är väl att de var julafton förra året igen, och sen kom nyår då.. som firades med ett jätte bra gäng uppe i Vemdalen. Sen har vintern bitit oss i röva ett bra tag tills nyligen då solstrålarna börjar värma igen HÄRLIGT! Men..... det finns alltid ett men och nått man kan klaga på om man e pessimist, (och vi klagar på sollefteålänska) nu när sola skin då, då smält ju snön och då blir de ju halt FÖRBANNAT HALT! Och då blir som hästarn ostadiga på benen och då e de svårt att få ut nå riktigt jobb av ridningen = Bajs.

Men man ska ju va tacksam för att den jävla snön smälter bort nån  gång också.


Ja sen har vi ju....håret. Håret växer.  Mitt hår som jag lät frissan klippa av i tron om att de skulle passa, vilket de åt helvete inte gjorde, men tack gode gud de växer!

Hundarna (ja vet de ser ut som HUNDAMA men det blir så med de här typsnittet) Ja Chooz fick åka till himlen, då hon fick förstoppning.

Men då kom Atlas en labb kille på snart 3år in i flocken och han föll rakt in i hjärtat, då han e världens snällaste.

Och nu har den här ångesten jag haft i 4 år toppat sina tidigare höjder, JOBB! snart är skolan slut och då gäller de ju att få nå jobb. Drömmen om en gård med djur känns sådär 20 år bort.

Ja nu har vi iaf vart ut och tränat med vovarna de är så duktiga och förra helgen tipsade Mli om att använda targetstick och de tyckte jag lät jätte bra, komihåg att vi provade de på Nordvik, då gjorde vi egna, Men Mli berättade att nu sålde de teleskopiska och de tyckte jag lät jätte bra så de är lättare att ta med sig.

Så jag åkte till birsta för att köpa en, för över 200kr! Moahaha nej tack! Så jag gick in i Jula butiken brevid och köpte en teleskopisk grillpinne för 50kr och satte en boll på, funka ju hur bra som helst och behöver jag grilla mitt i träningen så kan ja gö de a =)

    

Min hemmagjorda 50kr----------Finns att köpa 200kr  

Ja så nu har vi tränat och Gissa fullständigt älskar idén att sätta en boll på en pinne! haha och så har vi finslipat på hundmöten, så duktiga.

Nu är de helt slut och sover som stockar =)

Nu ........Bilder!

Atlas trött efter järngympa.

  Gissa   Gu va gilliga mia hundar är! Jagar stackars Ess som flyr med svansen mellan benen.

Atlas på språng.  

 

Så söt!           Chooz =) Chooz och Gissa  Var på Fredrik Steens föreläsning =)    Jossan kör snö=)  


 

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards