Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Jag tycker synd om mig själv

Av kim sundström - 31 mars 2011 22:41

  

Ja har ja inge vettigt för mig då är jag duktig på att tycka synd om mig själv när när de igentligen handlar bara om att jag måste faktiskt ta fingrarna ur röven för  att förbättra situationen,  Men nån sådan insikt har jag ingen lust att inta de ju lättare att sitta här och oja sig ..... Nu till min klagan,

JAG HAR ONT I HUVUDET!

I tre dar har jag vaknat och haft spänningshuvudvärk, och två nätter  gått och lagt mig med de, men nu har j tagit en ipren =) Meeeen, jag vet att jag borde använda musklerna mer och sova i en hårdare säng ist. och använda glasögonen.... och bla bla bla meeen jag e för lat. lat lat blat. jag e jätte lat =)


Imorn är de prov på kranbil vilket jag hoppas går bra. Sen ska jag RIDAAAAAA! Magda jobba as dåliga tider i veckan så har bara ridit  Minna i måndas, och sen bara skrittat med  Donna då. Men imorn ska de ridas ! =) Och ihelgen oxå hoppas jag. Blir nog inge solle och fira Linda då jag behöver mina 126 kr till holland resan,  =P Hoppas de har mc donalds där så jag kan köpa nå billigt .... Men fader kanske vill sponsra med en respeng, vem vet =) han är ju världens snällaste så det skulle inte förvåna mig =)

Fick lägga in gamla bilder då virusen på dartorn idag hade bestämt sig att jag inte fick lägga upp nå nya...

Jennys fina pållar =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 2 augusti 2011 08:50

Myser, de är ett bra ord att beskriva livet just nu:) Magda är bortrest en vecka och medans har jag bosatt mig på hennes gård, och myser med hästar, hundar, katter och ett par pratglada undelater:) igår låg jag på studsmattan i solen och läste en bok...

Av kim sundström - 28 juli 2011 22:48

Ja då var juli snart över, ja vet inte vart dagarna tar vägen de går undan. Jag har upptäckt att ja går lite runt i ett ekorrhjul nästan fast ett roligt sådant:) alla dagar börjar med att ge hundarna frukost sen mig själv. Sen går vi på promenad å så...

Av kim sundström - 2 juli 2011 23:54


Ja nu är de helg och den var välbehövd=) Och tänka sig att man tackade nej till party i helgen=) ist är jag djurvakt åt magda och chafför åt ett gäng 40+ riktigt trevligt, då de behåller vettet mycket bättre än 30- haha! Så nu fullständigt njuter jag...

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards