Alla inlägg under december 2009

Av kim sundström - 15 december 2009 19:04

Uppdatering!!
 eftersom jag har ett så otroligt viktigt och upptaget liv, så har jag inte kunnat informera mina fans om mina
 viktigheter.

Men nu jävlar ska ni få höra!

Jag har vart i stockholm med Linda, det var helt otroligt underbart och jag hade kunna stanna en hel vecka=)

Sen har jag vart fruktansvärt upptagen med att inte lyfta ett finger och andas.

Måste nämna att de går fantastiskt bra på praktiken, och är så jävla sugen på att börja jobba.

Förra veckan var Olle hemma, det var väldigt trevligt =)

Just de! THE CLIO IS BACK IN HUDIK!!!  =)=)=)=)=) Och gu va jag trivs i den lilla farkosten.

I helgen så har jag vart häst och hund vakt hos Linda i Helgum, det var helt underbart.
 = Tyst och inte en jävla kotte inom synhåll, underbara djur och fotovänlig, fridfull miljö.
Eller jo kotten Rickard dök upp två gånger. På Fredan vi halv tolv, kom han in och sa -Kim jag är full, och mitt
 sällskap e fulla.Vi skulle vilja ta oss till Sollefteå. Så de var ju ba att se till att små barna kom fram
lungt och säkert, åså fick
man mat sen i Sollefteå =)

Vi har även haft ett kokande problem i min farkost i helgen, och utav de har vi lärt oss att ha inte
 mat på spisen när du byter termostat, för då kan den hamna bakofram.=P

Jag vill passa på att hylla Olle som fyller år idag Grattis! (Granris =P ) Och snö guden
som skänkt mej detta underbara busväder.

En vecka kvar nu sen kommer jag och bygger snöhögar i Sollefteå =)

Nä nu är de dags för korvstroganoff. Sen bär de av till Bergsjö och packa ner mina sista saker,
 för mor med familj utrymmer boet imorgon =)

 

Stockholm Horse Show!

              Stjärn stafett grymt kul!   Han va me å hoppa haha han va skit kul             På häst mässan =)   Snälla Anette erbjöd bostad   Prova spikmatta, skönt faktiskt   Trafik =/   Duktig hund   Här snackar vi princess tårta!   The Driver   Jag <3 Pignon         

  Snö ! Chooz är så söt, hon liksom plogar sej fram med näsan i snön       nån som firade igår =)     snöflinga   sätter termostaten åt rätt håll =P

  trött hund =)   Elpha vet hur man skiter rakt, för de e ju bra att ha en skit fri del att stå på =P   Helguuuuum     Morgon Helgum   Rajo är väldigt trött på morgonen (jag tror han faktiskt sover å äter)   Stjärnklart i helgum Å lite Orions bälte =)     De gäller att va stadig.. Annars..   Kokande problem     Trofasta Tova bär mej till hagen =)   Stor hund, liten soffa   Stor hund, stor säng, ändå stor hundLite bilder jag gillar från sommaren           Vadå jag har inte vart i leran ...                 Olle =)        

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards