Direktlänk till inlägg 4 april 2010

Har jag/kommer att ha världens bästa lov..? JA!

Av kim sundström - 4 april 2010 20:21

 =D Nu har vi festat och tokat oss sen onsdags, då var jag ut med Marre och Aneli =D  På fredag var jag och Marina till Ilsbo och parta lite, skit kul !  Vart på flera underbara ridturer med Marina, Jackob och Minna . Och igår kom Tora hem och självklart blev det fest. =) Idag har jag vart hos Marina hela dan och först red vi långt, nånstans i bredåker skit mysigt var de. Sen tog vi en härlig tur och körde Simpen och Chooz föjde med, under tiden räddade Johan mitt lov genom att fixa bromsarna på clion =D Och lilla tok Simpen blev svettig och det börja ju klia så han tänkte lägga sig ner och rulla med vagn och allt ! haha Sen blev de mjukglass premiär, och jag fick känna på Marinas rally instinkter, jag ba satt och skratta (var väl livrädd igentligen =P hehe nädå.). Nu blir de bus hos Aneli, på onsdag ska jag till backen med Malin =D och sen siktar vi på......SOLLEFTEÅ! Med hästar, hundar och fet fest för Linda som fyller 20!! Haha jag trivs!

  Lilla simpen, ham blev nästam näck efter att ja borstat honom =P        Henka och Johan fixa bil =D Och så har vi ju min håriga pojkvän  Chris mitt i allt =)    Algrens bilar funkar till allt =)   Longarna=)      

Mamma sa till henne att hon inte fick sparka av sej skorna, hihi då fick hon den här underbara blicken =P

                                                    
                                        

Självklar hittar vi aneli springandes på byn med system kassar =)

    Marina och johan och split =)   Glad efter att ha klarat körkortet =)   Choozan har vräkt i sej så mycket hund mat hon orkat!!! (hon stal) Hon va som en boll!     Vår tecken =)          Marina går åt hårt påkladdkakan vi gjorde för att fira hennes körkort =P

Kommer mer bilder sen från andra kameran, =)

 
 
Ingen bild

strind

27 augusti 2010 16:10

Kiiim uppdatering!! vill veta hur de står till med dig =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 2 augusti 2011 08:50

Myser, de är ett bra ord att beskriva livet just nu:) Magda är bortrest en vecka och medans har jag bosatt mig på hennes gård, och myser med hästar, hundar, katter och ett par pratglada undelater:) igår låg jag på studsmattan i solen och läste en bok...

Av kim sundström - 28 juli 2011 22:48

Ja då var juli snart över, ja vet inte vart dagarna tar vägen de går undan. Jag har upptäckt att ja går lite runt i ett ekorrhjul nästan fast ett roligt sådant:) alla dagar börjar med att ge hundarna frukost sen mig själv. Sen går vi på promenad å så...

Av kim sundström - 2 juli 2011 23:54


Ja nu är de helg och den var välbehövd=) Och tänka sig att man tackade nej till party i helgen=) ist är jag djurvakt åt magda och chafför åt ett gäng 40+ riktigt trevligt, då de behåller vettet mycket bättre än 30- haha! Så nu fullständigt njuter jag...

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards