Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

120110

Av kim sundström - 12 januari 2010 20:42

Kul att träffa folket på skolan igen,  men nu läggs all tid ner på dom ska ta körkortet. Så jag är inte med i leken, nu när jag är klar med alla övnings grejer så får ja ba sitta och läsa.

 De tycker jag att ja lika gärna kan göra hemma, med tanke på att jag hatar detta pendlande och nu känns det extra meningslöst. Att göra sej iordning och ta sej till skolan tar 2,5 h sen när man kommer dit så pratar man inte ens med nån lärare utan nån kommer in och prickar av att man är där sen ser man inte dom resten av dagen.

Ingen som säger till när det är rast/mat eller att vi slutar, så sitter man bara där å läser en bok sida upp och ner ....... Meningslöst att fara ända dit för att göra det...


Visst fattar jag att dom inte tror att jag läser om jag ska gö de hema och de tänker väl inte arrangera ett slutprov åt mej varje vecka men de känns ändå så drygt....


Tur att de finns lite folk  som livar upp de långa timmarna ändå,   Maria, Ros-marie och Dubbel kan känna sej träffade.


Irreterad på bloggen då jag inte kan använda bilderna som jag laddade upp innan de gjorde om utseendet på sidan, och nu inga bilder från förra året..  


Å jag saknar Chooz



Slick å pill ja kommer å flätar rövskägget på er i natt  

 
 
Marina Kung Liiten

Marina Kung Liiten

12 februari 2010 21:06

Nu får du ta mig fan ta och lägga in bilderna jag har väntat i ÅR att få se, annars blir det potatis resten av livet!!! :P

http://www.marinaliiten.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 11 augusti 2011 18:32

Denna vecka är jag djurvakt åt Linda, så mysigt så:) och så har jag försökt fått ihop cv och personligt brev med hjälp av arbetsförmedlingen, de är inte lätt! Nu har jag iaf lyckats fått ihop papper som jag ska lämmna ut på tre ställen här i Sollefte...

Av kim sundström - 2 augusti 2011 08:50

Myser, de är ett bra ord att beskriva livet just nu:) Magda är bortrest en vecka och medans har jag bosatt mig på hennes gård, och myser med hästar, hundar, katter och ett par pratglada undelater:) igår låg jag på studsmattan i solen och läste en bok...

Av kim sundström - 28 juli 2011 22:48

Ja då var juli snart över, ja vet inte vart dagarna tar vägen de går undan. Jag har upptäckt att ja går lite runt i ett ekorrhjul nästan fast ett roligt sådant:) alla dagar börjar med att ge hundarna frukost sen mig själv. Sen går vi på promenad å så...

Av kim sundström - 2 juli 2011 23:54


Ja nu är de helg och den var välbehövd=) Och tänka sig att man tackade nej till party i helgen=) ist är jag djurvakt åt magda och chafför åt ett gäng 40+ riktigt trevligt, då de behåller vettet mycket bättre än 30- haha! Så nu fullständigt njuter jag...

Presentation


En tvättkorg full med kaniner.

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards